Dialogmøde: Sæt præg på sundhedspolitikken
Dialogmøde den 19. juni 2024 kl. 16 – 18, Frivilligcenter Rudersdal, Øverødvej 246 A, Holte, lokale 202
- Bedre mental sundhed og trivsel
- Mere aktiv hverdag
- Mindre nikotin, alkohol og stoffer
Velkommen og præsentationsrunde
Proces for udvikling af sundhedspolitikken
Vi får besøg af kommunens fagkonsulenter, der præsenterer de tre fokusområder
Bedre mental sundhed og trivsel ved Tonie Rasmussen
Mere aktiv hverdag ved Rikke
Mindre nikotin, alkohol og stoffer ved specialkonsulent Ina Skafte
Anbefalinger fra Frivilligcentret og patient- og pårørendeforeningerne
Hør anbefalinger og erfaringer fra de seneste års arbejde i Frivilligcentret og Patient- og Pårørendenetværket: ensomhed, ulighed i sundhed og selvhjælp
Fælles drøftelser og input til det videre arbejde
Afrunding og tak for i dag
Information om arrangementet
Dato og tid Onsdag d. 19. juni 2024 kl. 16:00 til 18:00
Tilmeldingsfrist Tirsdag d. 18. juni 2024 kl. 18:00
Sted
Frivilligcenter Rudersdal
Øverødvej 246A
2840 Holte
Vi har nemt lavet denne side i NemTilmeld
Når vi bruger NemTilmeld til vores arrangementer, er det lige så nemt som at cykle ned ad bakke i medvind.
Og så er det GDPR-sikkert, for ingen techgiganter får kløerne i dine deltageres persondata som en anden Bond-skurk. De forbliver sikkert opbevaret i Danmark.
Du snyder dig selv, hvis du ikke selv prøver NemTilmeld til dit næste arrangement for 0 kr.
PS: Du ser denne reklame, fordi Frivilligcenter Rudersdal bruger en sponsoreret konto hos NemTilmeld.
Indlæser